CZ SK PL EN

Průmyslové Hadice

Hoses, Schläuche, Mangueras, Tuyaux, Tömlők, Slangen

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.hadice-prumyslove.cz

 

Provozovatel internetového obchodu:

ATH INTERNATIONAL

TOMÁŠ HARAŠIN

Pramenní 7, Odry, 742 35

IČ 03406865, DIČ CZ9002205839

tel: +420 736 439 436

e-mail: info@hadice-prumyslove.cz

office@flexi-hoses.com

 

Vzorkovna a výdejní místo:

Národních Hrdinů 55

Praha 9

190 12

(areál společnosti Alfa diamantová technika s.r.o.)

 

Bankovní spojení :

Platby v korunách: 2100671513/2010 Fio banka

Platby v eurech: 2100671521/2010 Fio banka

 

Všeobecná ustanovení

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (www.prumyslove-hadice.cz) provozovatel Tomáš Harašin, IČ: 03406865 sídlem Pramenní 7, Odry, 742 35 (dodavatele) a kupujícího (zákazníka, spotřebitele). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy neupravené obchodními podmínkami se v případě, že je zákazníkem spotřebitel, řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), jakož i předpisy souvisejícími. Je-li smluvní stranou kupující, který není spotřebitelem, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, jakož i předpisy souvisejícími

 

Vymezení pojmů:

Prodávající / dodavatel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

 

Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

 

Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.

 

Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.


Uzavření kupní smlouvy:

Umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

Objednávky provedené internetovým nákupním systémem musejí být ze strany kupujícího potvrzeny. Potvrzením se rozumí kliknutí na tzv. potvrzovací odkaz v závěru objednávkového procesu. Kupující tímto potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a zároveň s nimi vyjadřuje svůj souhlas.

 

Smlouva je uzavírána v jazyce českém, je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto všeobecných obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchoduwww.hadice-prumyslove.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

 

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

 

Úvodní ustanovení k výrobkům

Produkty na prodej jsou produkty, které je možno si koupit. Ale jakožto výhradní zastoupení pro český trh máme možnost prokonzultovat výrobu hadic přímo podle Vašich zadání. Tyto objednávky řešíme osobní schůzkou nebo telefonicky. 1 metr hadice se rozumí 1 metr roztažené hadice při určité teplotě, tudíž si vyhrazujeme 10% benevolenci při měření délky. Hadice se podle Vašich požadavků uřežou na délku přímo pro Vás dle objednávky. Tudíž jde o zboží upravené dle přání zákazníka. DN či průměr se počítá vnitřní průměr hadice.

 

Fotografie uvedené na stránkách obchodu nemusí odpovídat prodávanému zboží. Všechny fotografie jsou chráněny autorskými právy.

 

Při používání a instalaci hadice je třeba dodržovat instrukce, které Vám zasíláme společně s fakturou nebo je naleznete na našich internetových stránkách.

 

Ceny a platnost nabídky

Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou pro spotřebitele konečné, tj. je včetně DPH, popř. všech dalších zákonných daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, vyjma nákladů na doručení zboží. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy popř. do odeslání zboží změní, je kupující s přihlédnutím k druhu platby zvolené kupujícím povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny. Konečná cena je vždy uvedena v objednávce a v emailu potvrzujícím přijetí objednávky zboží. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Pro stanovení kupní ceny je určující cena zboží zobrazovaná e-shopem v době provedení objednávky. Daňový doklad je součástí každé zásilky internetového obchodu.

Cena zboží je zaokrouhlena na celé koruny v rámci eshopu, ale v struktuře stránek jsou zadány na halíře. Tudíž cena produktu při objednání více kusů nemusí korespondovat s výslednou cenou (jedná se o koruny). Příklad: zákazník objedná 10m kovové hadice o hodnotě 289,73 kč. Na stránkách je cena 290kč / m. tedy cena by měla být 2900 kč. Jelikož v struktuře webu je cena jiná, tedy výsledná cena bude 2897 kč. Tento faktu je způsoben nastavením stránek a bohužel jinak to nastavit nejde, aby výslená cena byla bez haléřů, které se španě zaůčtovávaji.

 

V případě, kdy Kupující provede úhradu a Prodávající posléze není schopen zajistit dodání zboží, vrátí Prodávající neprodleně plnění Kupujícímu dohodnutým způsobem. Lhůta k vrácení vynaložených prostředků je závislá na zvoleném způsobu jejich vrácení, nesmí však překročit dobu 14 dní od okamžiku, kdy tento problém vznikl.

 

Objednávka.

Objednat zboží je možné následujícími způsoby

 

 

1. Internetovým nákupním systémem 24h/7 na adrese www.hadice-prumyslove.cz - zboží vložíte do košíku a poté vyplníte potřebné údaje k odeslání objednávky;

 

 

2. Telefonicky - zavoláním na zákaznickou linku tel. Číslo +420 736 439 436, provoz zákaznické linky od pondělí do neděle 24 hodin denně.

Vyřízení objednávky

Vyřízením objednávky se rozumí příprava zásilky (zabalení a vystavení prodejních dokladů) a její předání k přepravě (zvoleného přepravce) či na místo pro osobní odběr. Tím také přechází odpovědnost za škodu na kupujícího. Vyřízení probíhá okamžitě po přijetí objednávky, obvykle v den objednání, maximální doba na vyřízení objednávky je stanovena na 5 pracovních dnů od podání objednávky, pokud u jednotlivého zboží není uvedena jiná lhůta k vyřízení objednávky. V případě, že by uvedený termín nebylo možno dostát, neprodleně po zjištění této skutečnosti zákazníka telefonicky či emailem informujeme a dohodneme následující postup včetně nového termínu dodání zboží.

 

O každém vyřízení objednávky a jejím předání k přepravě jste informováni emailem, telefonicky nebo SMS, kde se dozvíte, kdy můžete objednávku očekávat.

UPOZORNĚNÍ:

1. položky označené dostupnost skladem neznamená, že je máme skladem na pražské pobočce, ale na centrálním skladě, případně jdou do výroby. Ve všech těchto případech se budeme snažit dodržet termín vyřízení objednávky do 5 pracovních dnů.

2. hadice dodáváme v baleních po určitých délkách dle produktu (například 20m). V případě, že zákazník objedná pouze část z balení (například 8m), znamená to, že je produkt upravován na přání spotřebitele, tudíž se na něj nevztahuje možnost odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Toto platí i u produktů, u kterých nemáme specifikované délky v jednom balení, protože tyto produkty jsou dělány na vždy na přání zákazníka - například kovové hadice.

 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu buďto osobně – tj. při osobním převzetí v místě provozovny či pomocí přepravní společnosti.

 

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 

Doručení pomocí přepravní společnosti

Zboží zasíláme přepravou společnosti TOPTRANS EU, a.s., organizační složka, IČ: 28202376, se sídlem Praha 10 - Michle, U plynárny 1290/99, PSČ 10136. Vzhledem k tomu, že ne všechny produkty všech průměrů jsou vyrobeny, musíte počítat s dopravou cca do 4-5 pracovních dnů. Samozřejmě se budeme snažit zboží dodat co nejrychleji je to možné. Za přepravu účtujeme částku, která se odvíjí podle množství a váhy zásilky. V případě velkého množství hadic či jiných produktů od nás zakoupených Vás budeme o způsobu přepravy kontaktovat.

 

Ceny přepravného společnosti Toptrans pro ČR:

Do 0,5 kg: 100 kč

Do 5 kg: 170 kč

Do 15 kg: 250 kč

Do 30 kg: 370 kč

Ceny přepravného společnosti Toptrans pro SK:

Do 0,5 kg: 11 €

Do 5 kg: 14 €

Do 15 kg: 17 €

Do 30 kg: 23 €

Do 0,5 kg: 11 €

 

Za přepravu ručí přepravce tedy Toptrans nebo při volbě dopravy osobně - Tomáš Harašin

Zboží lze zaslat na dobírku a to s příplatkem 25kč - pro ČR,  4€ zboží na SK

 

Platební podmínky

- Platba hotově (při osobním převzetí zboží)

- Platba dobírkou (poplatek 25 kč bez DPH)

- Platba předem bankovním převodem (14 denní splatnost). Při neobdržení faktury se zbožím nás neprodleně kontaktujte, fakturu Vám zašleme emailem. Pokuta za neuhrazení faktury v řádném termínu odpovídá 0,5% výsledné částky, denně po splatnosti faktury 

 

Zrušení objednávky

Storno objednávky je možné telefonicky nebo e-mailem. Ze strany nakupujícího lze objednávku stornovat do doby vyřízení. Poštovné není součástí kupní ceny a je účtováno na základě uskutečnění expedice zboží (předání zboží k dopravě). V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, odpovídající prokazatelným nákladům za poštovné. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce v zákonné 14denní lhůtě (viz níže). Ze strany prodávajícího lze stornovat celou objednávku či její část v případě, kdy zboží bylo již v době podání objednávky vyprodáno a dodavatel již není schopen zboží zajistit. O stornu objednávky ze strany prodejce jste informováni bezodkladně emailem či telefonicky.

 

Náklady na komunikační prostředky

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

 

Záruka vrácení peněz – právo na odstoupení od smlouvy

UPOZORNĚNÍ:  hadice dodáváme v baleních po určitých délkách dle produktu (například 20m). V případě, že zákazník objedná pouze část z balení (například 8m), znamená to, že je produkt upravován na přání spotřebitele, tudíž se na něj nevztahuje možnost odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Toto platí i u produktů, u kterých nemáme specifikované délky v jednom balení, protože tyto produkty jsou dělány na vždy na přání zákazníka - například kovové hadice.

Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetovým nákupním systémem 24h/7 na adrese www.hadice-prumyslove.cz, má spotřebitel právo dle § 1829 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V takovém případě by mělo být odstoupení od smlouvy nejlépe spolu s vráceným zbožím doručeno prodávajícímu nejpozději čtrnáctý den od doručení zboží. Při odstoupení od smlouvy hradí náklady na přepravu zboží zpět prodejci kupující. Zboží doporučujeme doručit kompletní, pokud je to možné, spolu s původním obalem, nepoškozené a nejevící známky užívání, spolu s dokladem (jeho kopií) prokazujícím koupi zboží u prodávajícího. V případě, kdy by vracené zboží bylo poškozené, nekompletní, vyhrazujeme si právo uplatnit odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vracené věci. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. V případě odstoupení od smlouvy jsou kupujícímu zaslány peníze zpět tak, aby je obdržel nejpozději do 14 dnů od momentu odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel prokáže, že zboží prodávajícímu zpět odeslal.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Vrácení zboží formou dobírky nebude naším obchodem přijato, doporučujeme jeho zaslání formou balíku. Projev vůle odstoupit od smlouvy doporučujeme učinit písemnou formou, aby bylo zřejmé, že využíváte svého práva, neboť zaslání samotného zboží zpět nelze automaticky považovat za projev vůle odstoupit od smlouvy.

 

V případě, že budete požadovat výměnu, odstoupení od smlouvy nebo reklamaci zboží, nás prosím kontaktujte na tel: +420 736 439 436, nebo na email: info@hadice-prumyslove.cz a my Vám poskytneme náležité informace, jak tuto operaci provést.

 

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

  1. o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

  2. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

  3. o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

  4. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu

  5. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím,

  6. o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

  7. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

  8. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

  9. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

  10. o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

  11. uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

  12. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

 

Práva a povinností z vadného plnění

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

 

Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc je bez vad, má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

 

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

 

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 nebo 12 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

bezplatné odstranění vady opravou;

přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. V případě neoprávněné reklamace, je-li kupujícím spotřebitel, nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vyřízením reklamace ani kupující, ani prodávající (prodávajícímu tento nárok vzniká pouze v případě, pokud by se ze strany spotřebitele jednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že jde z jeho strany o zneužití práv).

 

Ochrana osobních dat

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

 

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

 

Veškeré záznamy o kupujícím mohou být, v případě žádosti kupujícího, kdykoliv z databáze odstraněny. V případě žádosti zákazníka zaslané na email:hadiceprumyslove@gmail.com budou veškeré osobní údaje okamžitě trvale odstraněny z databáze internetového obchodu.

 

Odpovědnost

Prodávající upozorňuje, že informace na webových stránkách internetového obchodu jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Bezvýhradně jsou však garantovány údaje - název zboží a jeho objem, tedy objednávané zboží je nezpochybnitelné. Prodávající nenese vůči jakékoliv straně odpovědnost za škody způsobené použitím informací z internetového obchodu či odkazovaných internetových stránek.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavřené mezi provozovatelem a nakupujícími, nakupujícím se rozumí fyzická či právnická osoba. Platnost těchto obchodních podmínek je stanovena na dobu od 20. 9. 2014 do nahrazení novou verzí, případná nová verze bude vyhlášena odpovídajícím způsobem na internetových stránkách www.hadice-prumyslove.cz.



Půjčovna nářadí

půjčovna Praha9

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info